Två grabbar i gymnasiet står och kollar på ett spermaprov när plötsligt skolans snyggast tjej kommer fram och frågar dom:
”Vad tittar ni på då?”
”Ehh, vi tittar bara på ett salivprov”, svarade dom lite nervöst tillbaka och sprang sedan därifrån.
Därefter kommer magistern förbi och frågade tjejen:
”Vad är det du står och inspekterar över här idag då fröken?”
”Jo jag står och tittar på ett salivprov magistern, hur tycker ni att det ser ut då?”, frågade hon tillbaks till magistern.
Han böjde sig närmare provburken, rättade till glasögonen på nästippen och sa:
”Ja du fröken lilla, hon borde iallafall åtminstone skölja rent munnen innan hon ska göra nästa salivprov!”
Inga kommentarer än. Bli först!