Göteborgshumor Ordvitsar Jag såg många som drack rusdrycker efter Göteborgsvarvet… 8 4 0 Kommentarer 67% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka Tack: kimPPo 2025-05-26
Norgeskämt – Mor, får jag gå ut och titta på solförmörkelsen? – Ja, men gå inte för nära. 8 4 0 Kommentarer 67% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka 2018-04-23
Blondin skämt Varför lagar blondiner aldrig pulvermos? Dom kan inte förstå hur så mycket vatten ska få plats i en så liten påse 8 4 0 Kommentarer 67% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka 2018-05-04
Torra skämt Fiskarens bror gick visst vilse i snön. – Ja, det är inte lätt att hitta bland fjällen! 8 4 0 Kommentarer 67% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka 2018-04-23
Snuskiga skämt Lille Pelle skulle gå å köpa sig en porrtidning. När han kom in till tanten i kiosken så sa pelle: ”Jag ska ha en pojtidning” (han kunde inte prata riktigt rent). Tanten i kiosken tog fram kalle anka som hon trodde att lille Pelle ville ha. Lille Pelle ruskade på huvudet, varpå hon fortsatte med Fantomen, Tarzan o alla möjliga tidningar som en sån där liten pojke skulle vlja ha. Pelle blev förbannad och skrek JÄLASÄRRING! Å så sprang Pelle hem. När han kom hem så såg hans mamma att det var något fel på lille Pelle, han som alltid brukade vara så glad och trevlig. Så hon frågade lille pelle vad det var för fel. – JÄLASÄRRING på kiosken tror att man kann junka till kalle anka! 209 46 0 Kommentarer 82% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka 2018-04-23
Göteborgshumor Vad händer om ugglan tar av sig glasögonen? Den ser inte klok ut 162 37 0 Kommentarer 81% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka 2020-12-02
Roliga gåtor Varför vill du bli filmad när du går till frisören? Visa svar Jo, då blir det ju ett videoklipp! 58 16 0 Kommentarer 78% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka Tack: kimPPo 2024-12-17
Ordvitsar Bilar Det är tanken som räknas, sa bilisten när han fick bensinstopp. 77 20 0 Kommentarer 79% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka Tack: Jexxtin 2020-05-06
Torra skämt – Varför har snön så ont? – För att det finns så många plågbilar! 27 9 0 Kommentarer 75% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka 2018-04-23
Roliga historier En bra sak med nattfrost är att man inte behöver köpa några trisslotter för chansen att skrapa fram en bil. 27 9 0 Kommentarer 75% gillar Inga kommentarer än. Bli först! Skicka 2025-10-29
Inga kommentarer än. Bli först!